Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~grawik | użytkownik

imię i nazwiskoTomasz adres zarejestrowany13.05.2006 @10:47:48 ostatnio na stronie30.12.2014 @15:43:50



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty149 komentarze1834 posty na forum1

komentarze
~Eliza77    20.05.2011 @17:29:33
Gratuluję wspaniałych zdjęć ... chylę czoło ... obejrzenie ich było prawdziwą ucztą



Pozdrawiam kolorowo
~maliniasta    18.04.2010 @22:18:49
dziękuje
~przemekklin    24.02.2010 @00:43:29
witam!
Dzięki za odwiedziny! Z kolorami to jest tak, że prawie zawsze w rawie pokręcę jakimiś suwakami, czy to clarity, recovery, saturation, rzadko balans bieli... Niestety nie zawsze używałem rawa, bo dopiero od 5 miesięcy... pozdrawiam
~madiken    23.02.2010 @20:07:41
dziękuje i pozdrawiam
~mirel109    18.11.2009 @15:40:31
wiem wiem, ostrość mam na drugim ale tu podobaly mi sie barwy tła
_______
http://www.delusion-art.blogspot.com - złudzenie fotografii
~wstrzepachnaiwnosci    12.08.2009 @23:07:09
wzajemnie:P
_______
~wstrzepachnaiwnosci    12.08.2009 @22:57:08
_______
~Vacjan    10.08.2009 @21:04:44
Uff... Przejrzałem Twoją galerię, ale nie starczyło mi czasu, aby ocenić każde zdjęcie, które mi się podoba. Będę Cię odwiedzał z przyjemnością.
~sylviska333    01.08.2009 @15:33:40
haha no co... podobny
~sylviska333    29.07.2009 @19:38:36
~DEATHMETAL    19.06.2009 @21:37:18
Dzięki ! Pozdrowienia .
~igrok    27.04.2009 @00:02:25
no wlasnie oto chodzi... taka luna.. ze niby taka wizja snu na jawie :> ..taka jest wizja estetyczna autora no inna sprawa ze niewiem tez jak to na twoim monitoze wyglada... ale zwroc owage oczy a ostre twaz taka emanujaca itp :>
~igrok    08.04.2009 @00:23:30
no krna jasne ze bylem ale cholera ty tez byles? krna nie widzialem cie ehhh
~Agnisia    31.03.2009 @18:38:21
dzięki
_______
Dobra fotografia, to taka, która zapamiętuje i przekazuje emocje.

http://www.fotopassion.blog.onet.pl
~cudzoziemkka    22.03.2009 @13:35:50
dzięki Pozdrawiam...
_______
innym okiem...
~Camereon    08.02.2009 @22:28:10
Dzięki.
_______



~bogmen    06.02.2009 @07:39:09
dzieki
~nifa    01.02.2009 @12:05:34
~Margarita1506    24.01.2009 @20:16:54
swietne zdj.
~sylviska333    10.12.2008 @20:06:06
moze tak moze nie
~shadowx    09.12.2008 @23:24:57
Dzięki za radę
_______
people look but do not see.
~shadowx    04.12.2008 @00:29:01
Wiem, wiem. Tylko, że powoli zbieram na różne dodatki, dopiero z tym wszystkim zaczynam

Pozdrawiam.
_______
people look but do not see.
~shadowx    04.12.2008 @00:18:56
"technicznie słabo mogó być na dłuższym czasie i mniejsze iso wtedy byo by mniej szumy i było by wyrażniejsze no nie wpomnie o tym ze chyb a jest ktzywe albo mi sie tak wydaje"

Niestety nie miałam statywu... Dlatego próbowałam jak najdłużej nieruchomo utrzymać w rękach jednoczesnie opierając o barierkę. A co do krzywości - może delikatnie, ale to dlatego, że właśnie opierałam go, a mosty, jak to mosty są zrobione pod pewnym nachyleniem Wiem, wiem. Nie ma wymówek Ale cóż. Trza kupić statyw w końcu :D

Dzięki za wskazówkę tak czy siak
_______
people look but do not see.
~Revue    01.11.2008 @22:15:46
dzieki
_______
BLEEEEEE....
~dughi    20.10.2008 @07:59:44
37mm robione kompaktem
Pozdrawiam
_______
nawet błoto stwarza czasem pozory głębi...

http://www.digart.pl/grupy/650/Samoloty/ <<<Samoloty
http://www.digart.pl/grupy/651/Motocykle/ <<<Motocykle
http://www.digart.pl/grupy/659/Sci-Fi/ <<<Sci-Fi
1 2 3 4 5 6 ... 15 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt